lørdag 14. august 2010

En støvsuger eller fire

Noen ganger trenger støvsugeren å støvsuges. Jeg humrer hver gang jeg støvsuger støvsugeren jeg støvsuger med. Det er noe meta-meta med det hele, nesten kannibalistisk.

Men noen ganger er det så ille at man må partere støvsugeren og støvsuge den inni.

Da er det godt å ha en støvsuger til å støvsuge støvsugeren. En gang måtte støvsugeren som skulle støvsuge støvsugeren støvsuges og jeg kunne ikke finne en støvsuger til å støvsuge støvsugeren som skulle støvsuge støvsugeren, så jeg måtte vaske den istedenfor.

Når det kniper er det greit å ha en Nilfisk i bakhånd.

Min Nilfisk Alto. Fungerer som avsug for det meste, den slår seg på når jeg slår på verktøyet. Kan også suge vann, veldig greit når hele kjelleren er full av vann (har ikke tall på hvor mange ganger det har skjedd).

Mine to Nilfisk GS 90. Den ene fant jeg i en container for mange år siden, den andre kjøpte vi på Miljømarkedet under Puddefjordsbrua (egentlig bare for de ekstra munnstykkene). Disse bruker jeg til hverdags og fest.

Den flotteste og eldste og blankeste Nilfisken jeg har. Den skal jeg en dag bygge om til en robot, så slipper jeg å støvsuge selv. Jeg fikk den av bror min. Da jeg spurte "Funker den?" fikk jeg svaret "Hvorfor skulle den ikke det, det er jo en Nilfisk.".
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: